19.08.09, 21:24 | #1 |
Metin2 Hakkında Herşey !!
Dolunay Kılıcı:
Vahşi Uzman Vahşi Asker Vahşi OkçuYabani OkçuLanetliler Kırmızı Demir Pala: Mistik Arahan Reisi Mistik Arahan Savaşçı Mistik FanatikLanetlilr Sonbahar Yelpazesi: Akrep Okçu Akrep Adam Gölge MetiniLanetliler Antik Çan: Akrep Okçu Akrep Adam Gölge MetiniLanetliler Siyah Yaprak Hançeri: Vahşi Deli Vahşi AskerOrk SlotlariLanetliler Geyik Boynuzu Yay: Vahşi OkçuYabani OkçuVahşi UzmanLanetliler 70 - 75 Level Silahlar: Azrail 48 Level Zırhları: Örümcek Zindanı (agresif olmayan pençe ve asker örümcekler yani kırmızı oda) Nadiren Tapınağın üst katları (4 5 6) Nadiren Dağdaki Buz Golemleri 54 Level Zırhları: Hayalet Ormanındaki Orman Perileri ve Ma-An Metini Ork Reisinin Sandığı Nadiren Kraliçe Örümcek Sandığı BOSS Maymun General 61 Level Zırhları: Ateş Kralı Sandığı Kraliçe Örümcek Sandığı Dokuz Kuyruk Sandığı 85 level üstü metinler Kızıl Ormandaki agresif Kırmızı Söğütler 66 Level Zırhları: Bin Savaşçı Kırmızı Kötü Ağaç Azrail Beşgen Kalkan: Altın sandık Gümüş sandık Lanetli Ayı Siyah Yuvarlak Kalkan: Yılan Okçu Yılan Kılıççı Altın Sandık Gölge Metini 61 Level Kalkanları: (Kesin Bilgi Değil) Örümcek Zindanı 2 nci Kat Yılan Okçu Yılan Kılıççı Çöl Haydutu At Madalyonu: Levele göre her maymun zindanında değişiklilik gösterir 20/45 Level Arası: İkinci Köy Kolay Maymun zindanı genellikle atıcı maymunlar. 45/50 Level Arası: Çölün alt tarafındaki Normal Maymun zindanı genellikle atıcı maymunlar. 50 Level üstü: Çölün orta tarafındaki Zor Maymun zindanı genellikle altın maymunlar. K.Maymun Zindanı Bitkisi İkinci Köy Kolay Maymun zindanı sonunda abide odasındaki Kaya Maymun N.Maymun Zindanı Bitkisi Çölün alt tarafındaki Normal Maymun zindanı sonundaki Kaya Maymunlar Z.Maymun Zindanı Bitkisi Çölün orta tarafındaki Zor Maymun zindanı sonundaki odada Maymun Lordu Kutsama Kağıdı Altın Sandık Gümüş Sandık Boss sandıkları Lolipop Çukulata Sarı Gül Kırmızı Gül 80 level üstü metinler (nadiren düşük level metinler) Demirci Taşı (Kesin Bilgi Değil) Altın Sandık Boss sandıkları Shiriken+ Vahşi Okçu Vahşi Deli Vahşi Asker Altın Sandık Gümüş Sandık Boss sandıkları Değerli Taş Parçası Jon-H Jak-To Bayrak Yabani Okçu Güçlü Yabani Okçu Paslı Bıçak Gu-Ryung Pha-H Shiriken Yabani Okçu Yabani Piyade Yabani Uşak Kırık Porselen To-Su Kyuk- Yıpranmış Siyah Üniforma / Siyah Üniforma+ Siyah Rüzgar Delisi Yabani Piyade Siyah Rüzgar Okçusu To-Su Kyuk- Kılçık Balıklar sağ tıklandığın ölür kaybolur yada kılçık olur İstiridye Sudak Balığı (Balık ölebilir kılçık olabilir yada kaybolur istiridye kesin değildir) Beyaz İnci İstiridye (boş çıkabilir yada taş parçası olabilir inci kesin değildir) Mavi İnci İstiridye (boş çıkabilir yada taş parçası olabilir inci kesin değildir) Kankırmızı İnci İstiridye (boş çıkabilir yada taş parçası olabilir inci kesin değildir) Ork Muskası / Ork Muskası+ Elit Ork Elit Ork Savaşçı (Cesur olanlardan da düşmektedir) Ork Dişi / Ork Dişi+ (+sız diş biyolog görevidir) Siyah Ork Siyah Ork Devi Ork Başlangıç El Kitabı / Başlangıç El Kitabı+ Mistik Arahan slotları Bilinmeyen Tılsım / Bilinmeyen Tılsım+ Elit Mistikler (Tapınağın içersinde) Vahşi Arahanlar (Savaşçı Reis Fanatik... vs) Lanet Kitabı / Lanet Kitabı+ (+sız kitap biyolog görevidir) Elit Mistikler (Tapınağın içersinde) Vahşi Mistikler (Savaşçı Reis Albay Fanatik... vs) Bilinmeyen İlaç / Bilinmeyen İlaç+ Hastalıklı İnsanlar Dayanıklılık Metini Sargı Bezi / Sargı Bezi+ Hastalıklı İnsanlar Dayanıklılık Metini Yılan Kuyruğu / Yılan Kuyruğu+ Yılan Okçu Yılan Kılıççı Gölge Metini Akrep Kuyruğu / Akrep Kuyruğu+ Kral Akrep Ruh Metini Gölge Metini Akrep İğnesi Akrep Okçu Akrep Adam Gölge Metini Örümcek Bacakları Çöldeki Pençe ve Asker Örümcekler Zindandaki agresif olmayan Pençe ve Asker Örümcekleri Örümcek Gözleri Bütün Örümcek Slotları Örümceğin Zehir Kesesi Bütün Örümcek Slotları Örümcek Yumurta Kesesi Bütün Örümcek Slotları Yüz Kremi Sea-Rang Süslü Saç Tokası Beyaz Yeminliler Gümüş Sandık Siyah Metin Çile Beyaz Yeminliler Siyah Metin Kırmızı Domuz Kuyruğu Kurdele / Kırmızı Domuz Kuyruğu Kurdele+ Beyaz Yeminliler (Genellikle okçular) Mi-Junk Ein-Jung Beyaz Domuz Kuyruğu Kurdele / Beyaz Domuz Kuyruğu Kurdele+ Beyaz Yeminliler (Genellikle okçular) Mi-Junk Ein-Jung Kurbağa Dili Tapınağın sonundaki kurbağalar ww.uydulife.tv
|
|
19.08.09, 21:25 | #2 | |||||||||
Üye Numarası: 109
Üyelik tarihi: 20.08.2008
Yaşım: 42
Mesajlar: 5.693
Konular: 4141
Rep Gücü : 32
Rep Puanı : 1000
Rep Seviyesi :
Level: 53 [] Paylaşım: 132 / 1324 |
Kurbağa Bacağı
Tapınağın sonundaki kurbağalar Yaprak Gulyabani Buz Küresi / Buz Küresi+ Buz Adam Buz Golemi Buz Parçası / Buz Parçası+ Buz Adam Buz Golemi Katil Buz Balinasının Boynuzu Katil Buz Balinası Ayı Safrası Ayı Aç Ayı Ayı Safrası+ Boz Ayı Aç Boz Ayı Ayı Ayak Derisi Siyah Ayı Ayı Ayak Derisi+ Kahverengi Ayı Bera Kaplan Postu Kaplan Aç Kaplan Beyaz Kaplan Postu Beyaz Kaplan Aç Beyaz Kalpan Kaplan Pençesi Kaplan Aç Kaplan Kaplan Pençesi+ Beyaz Kaplan Aç Beyaz Kalpan Tigris Kurt Pençesi Tüm Kurt ve Alfa Kurt slotları Kurt Pençesi+ Tüm Aç ve Aç Alfa Kurt slotları Lykos Kurt Postu Tüm Kurt slotları Kurt Postu+ Tüm Aç ve Alfa Kurt slotları Lykos Yaban Domuzu Dişi Yaban Domuzu Aç Yaban Domuzu Scrofa Yaban Domuzu Dişi+ Kırmızı ve Aç Kırmızı Yaban Domuzu Şeytan Hatırası / Şeytan Hatırası+ (+sız hatıra biyolog görevidir) Tapınağın sonundaki şeytan kulesi içerisinde bütün slotlar Şeytan Mücevheri / Şeytan Mücevheri+ Tapınağın sonundaki şeytan kulesi içerisinde bütün slotlar Savasci (Bedensel) KlavuzuÖncelikle selamlar herkese. Burada elimden geldigi kadar bedensel savasci hakkinda sizlere bilgi vermeye calisacam. Avantajlarini ve dezavantajlarini siralayacam. Kisa bir bilgi vereyim. Bedensel savasci gücünü normal kilic vuruslarindan alir. Bu da demektir ki kilic vuruslarimizi ne kadar güclendirirsek biz de o kadar gücleniriz. Bu yüzden hava kilicini ilk sirada master yapiyoruz. Skiller sadece zamanlari geldiginde kullanmaya ve rakibi yere düsürmeye yarayan alternatiflerdir. Bedensel savasciyi kendine has yapan iki skill vardir; hava kilici ve öfke. Bunlar master olmadan tam anlamiyla bir bedensel savasci olamazsiniz. Diger 3 skillimiz (kilic cevirme üc yönlü kesme hamle) sadece kullanildiginda anlik hasar veren skiller oldugu icin hic bir özelligi yoktur diger karakterlerin hasar veren skillerinden. İleride deginecez bu konuya bol bol. Statlardan bahsedelim: Savascinin en önemli stat'i STR'dir. Bedensel savasci da tamamen atak üzerine dayali bir karakter oldugu icin önceligi her zaman STR'ye vermelisiniz. Zira hava kilicinin verdigi degeri str arttirir. Gücünüz tamamen kilicla verdiginiz hasara bagli oldugu icin de bu hayati önem tasir. Bu yüzden önce hava kilicini master yapiyoruz ki hem normal vurus gücümüz hem de skillerimizin vurus gücü artsin. Tavsiye ettigim stat gelisimi söyle: Baslarda 2 STR 1 VIT. VIT 30 oldugunda aaaa STR. STR aaaa oldugunda aaaa VIT. Daha sonra da aaaa DEX. Bunu kendinize göre degistirebilirsiniz fakat benim tavsiyem bu yönde. 2 STR 1 VIT 3 STR 1 VIT (hic tavsiye etmesem de) 1 STR 1 VIT seklinde de gelistirebilirsiniz statlarinizi. Skillerden bahsedelim: Oncelikle her skill hakkinda biraz bilgi vereyim: Hava kilici: Yari pasif bir skilldir. Acildiginda süresi dolana kadar kilic darbelerimizin ve skillerimizin verdigi hasari arttirir. Bedensel'i bedensel yapan en önemli iki skillden birisidir. İlk sirada master yapilmasi gerekmektedir. Öfke: Yukarida degindigimiz bedensel'i bedensel yapan iki skillden digeri de öfkedir. Zira ne demistik? Bedensel savascinin gücü kilic darbelerindedir. Bu yüzden de kilicini mümkün oldugu kadar hizli kullanmalidir bir bedensel savasci. Bu da anca öfke'yi master yaparak olur. Öfke aldiginiz zarari arttirsa da size öyle bir saldiri hizi verir ki genellikle rakipleriniz sizi öldürmeye calismaktan cok yerden kalkabilmeye konsantre olur. Aldiginiz fazla hasarlari saldiri hizini gayet güzel kapatir üzerine kâra gecer. Verdigi hareket hizi da cabasi. 2. sirada master yapilmalidir. Kilic cevirme: Kilic cevirme alan skill'i olmasinin disinda hic bir özelligi olmayan sadece rakibe hasar veren bir skilldir. Kacirma ihtimali azdir fakat dolum süresi uzundur. Pvp yerine kasmaya agirlik verenlerin 3. sirada kilic cevirmeyi acmalari daha uygun olur. Üc yönlü kesme: Üc yönlü kesme her ne kadar iskalama sansi bir hayli yüksek olsa da pvp'de bedensel savascinin en etkili atak skillidir. Toplam verdigi hasar kilic cevirmeden yüksek olmakla birlikte dolum süresi de 15 saniyedir. Ayrica kitaplari da kilic cevirmeden ucuz oldugu icin kolay gelistirilebilir bir skilldir. Pvp'ye agirlik vermek isteyenlere tavsiyem üc yönlü kesmeyi ücüncü sirada master yapmalaridir. Yok ben suya sabuna dokunmam kasarim derseniz üc yönlüyü 4. siraya birakabilirsiniz. Hamle: Rakibi sersemletmesinden baska hic bir özelligi olmayan hasari düsük bir skilldir. Dolum süresi de bir hayli fazladir. Yüksek lvl'larda neredeyse herkeste sersemlige karsi bagisiklik bulunan bir kalkan olacagi icin bu skill'i master yapmaniz size hic bir sey kazandirmayacaktir. Dolayisiyla son siraya birakilmasi gereken bir skilldir. 1 puan verildigi takdirde bile zaten islevini yerine getirmektedir. Pvp icin tavsiye edilen skill siralamasi: Hava kilici > Öfke > Üc yönlü kesme > Kilic cevirme > Hamle Kasmak icin tavsiye edilen skill siralamasi: Hava kilici > Öfke > Kilic cevirme > Üc yönlü kesme > Hamle Gördügünüz gibi bedensel savasci oynamasi ve ögrenmesi en kolay karakter. Elinizde pek fazla bir secenek yok. Fakat kolay oldugu kadar da eglenceli bir karakter. Özellikle bedensel savasciyla kasarken aldiginiz aaafi diger hic bir karakterden alacaginizi sanmiyorum. (Büyülü silah suralar hakkinda biraz soru isareti var kafamda sadece lvl 80'lere gelince onlar kadar iyi kasabilen bir karakter mevcut degil malesef) Simdi gelelim karakteri digerlerinden ayiran en büyük etkene itemler. Öncelikle kasma esnasinda ve savas esnasinda farkli itemlar kullanmamiz gerektigini söyleyebilirim (tabi ki secim yapma sansi sunan itemlariniz varsa) Kasarken mutlaka kritige abanmaniz gerekiyor. Eger zindanda kasiyorsaniz ilaveten simsek dayanikliligi cok isinizi görür. %10'un üzerinde simsek dayanikliliginiz varsa neredeyse kritik yemezsiniz örümceklerden. %15 yaparsaniz tutabilene ask olsun. Bir de %20'nin üzerinde kritiginiz varsa cok rahat lvl atlayabilirsiniz. Bunlari yaparken hp'nizi de makul bir seviyede tutmaya özen gösterin. Gümüs bileziginiz +9 degilse +6 cennetin gözü bilezik bulabiliyorsaniz onu kullanin. Savasci icin abanoz kupeden daha ideal bir küpe yoktur o yüzden abanozdan vazgecmeyin asla. Kalkanda da str bonusu varsa tadindan yenmez. Tabi bir de bloklama var. Söyle ki; +6 anka ayakkabi %7 (yanlis hatirlamiyorsam) zirhta %15 bloklama kalkanda %15 bloklama ve zirhta +4 korunma tasi basili birisinde toplamda %45 blok sansi oluyor. Bu da demektir ki örümceklerin size her vurusunun %45 oranda etki etmeme sansi mevcut. Tabi bunun icin cok para ve cok sansa ihtiyaciniz var o yüzden siz yukaridaki önerilerimi dikkate alin bence. Düelloda ise karsinizdaki rakibin kullandigi silaha göre bir savunmaniz olmasi gerekir. Misal: kilic savunmasi bicak savunmasi cift el savunmasi veya kara büyü suralar icin büyü savunmasi. Genelde herkes kilic savunmasina yüklendigi icin bu konudan en cok bedensel savascilar (sayilari daha fazla oldugu icin) daha sonra da büyülü silah suralar cekiyor. Zihinseller genellikle cift el kullaniyorlar. Kilic savunmasini asmanin tek yolu da delici vurustan geciyor. Düelloda savunmayi da saldiriyi da elden birakmamaniz gerektigi icin makul derecede bir savunma (kalanini 61 kalkani ile kapatmaya calisin) elde ettikten sonra saldiriniza önem vermeniz gerekiyor. Cünkü yukarida da dedigim gibi bedensel savasci atak üzerine kurulmustur. Delici ve kritik bonuslarini birbirine yakin yüzdelerde tutmaya bakin. Ikisi de %30 civarinda olursa iste o zaman karsinizdaki rakip kim olursa olsun ecel terleri dökmeye baslayacaktir. (tabi aranizda onlarca lvl farki yoksa) Bir de "yari insanlara karsi güclü" bonusu var ki düellonun kaderini belirler. Bildigim kadariyla kaskta bilezikte kilicta bulunuyor bu bonus. (kupe de olup olmadigini tam hatirlamiyorum) Bu bonusun yüzdesi kadar diger oyunculara vurdugunuz hasar da artiyor. Karsinizdakinin savasci sura ninja veya saman olup olmamasi onemli degil yeter ki oyuncu olsun. Fakat bu bonus yaratiklara karsi etkili olmuyor. 65 lvl'a kadar eger bulabilirseniz ortalamasi yüksek bir +9 dolunay kullanmaniz sizin yarariniza olacaktir. Bulamazsaniz +6 kanli +6 büyük kilic +6 ucan büyücü veya +6 yarimaya tamah etmeniz gerekecektir büyük ihtimalle cünkü bunlarin +7'leri cok nadir bulunur. +7 olsa bile hic biri ortalamasi %30 olan bir +9 dolunayin verdigi etkiyi veremez. Hatta +9 olsalar bile veremezler Eger kasmaktan yanaysaniz kiliciniza sogutma ve öldürücü darbe taslari basmaniz gerekir. 3 slotlu bir kiliciniz var ise yanina canavardan koruyan tas (bunu basacaksaniz +4'den asagisini basmayin) veya kavrama taslarindan birini ekleyebilirsiniz. Secim size kalmis. Pvp'ye agirlik verecem derseniz istediginiz karaktere karsi güclü olan taslardan birini veya ikisini hatta ücünü ekleyebilirsiniz. Ikisi de orta seker olsun diyenler icin savasci ve öldürücü darbe taslarini öneririm. Ne de olsa oyunun %60'indan fazlasi savasci. Simdilik paylasacaklarim bu kadar. Aklima yeni seyler geldikce buraya eklerim. Iyi oyunlar. Savaşçı (Zihinsel) Klavuz Zihinsel savaşçı gücünü skillerinden almaktadır..Bu nedenle zihinsel bir savaşçının atak hızı az olacağından Çift El silah kullanması gereklidir..Zihinsel diyince akla Güçlü Beden gelmektedir..Güçlü beden savunmanızı çok yüksek miktarda arttırmaktadır..Öncelik masteriniz kesinlikle bu olsun.. Nerede Kasmalıyım 27lvl öncesine pek deyinmeyeceğim.. 10 lvl e kadar Pyungmoda idare edip..10 lvl den 18 lvl lere kadar Beyaz Yemelilerde..18 Lvl den sonra item gücünüze bağlı olarak Yabanilere geçebilirsiniz.. Lvl iniz Yabanilerde 25 e kasıp görevleri yaptıktan sonra 26-27 olacaktır..Bu arada Yabani Okçuda keserek dolunay düşürmeyi deneyebilirsiniz.. Bu lvl den sonra Zehirlemeye karşı koyan itemler ile beraber Çölün başlangıcındaki küçük örümceklerde kasabilirsiniz..Aynı zamanda Vadide orklarda da kasabilirsiniz.. Zehirleme Karşı Koyma oranınız az veya yok ise kesinlikle orkları öneririm.. Çünkü zehirlendiğiniz taktirde çok zorlanabilirsiniz.. 34 Lvl e kadar çöl-Orklarda(Siyah veya Dev olmayanlar) kasmanız yeterlidir.. Malum defansınızın fazla olmasından dolayı 1 üst sınıf canavarlarda kasarak hem faydalı itemler düşürüp hemde kasabilirsiniz.. 34 den sonra Mistikleri deneyebilirsiniz..Hem Kırmızı Demir Pala düşürüp para kazanabilir hemde kendinize silah olarakda kullanabilirsiniz.. Zihinsel büyü gücünden dolayı çift el kullanır.. Lvl iniz 36-38 olduğu zaman 1 üst sınıf olarak So olarak belittiğimiz Siyah Orklara gidebilirsiniz artık.. Gruplara girdiğiniz müddetçe kolaylıkla kasabilirsiniz.. Ama 42-43 lvl lerden önce tek kesmeyi denerseniz kasmanız yavaşlıyacak ve harcıyacağınız pot artacaktır.. Grup bulamadığınız taktirde Çölde bol miktarda örümcek keserek kasabilirsiniz.. Lvl iniz 54 lere kadar Siyah Orklarda exp kasabilirsiniz..Aynı zamanda Kuleyede çıkarak çok rahat para kasabilirsiniz.. Lvl iniz 54 olduktan sonra önereceğim 2 yer var.. Örümcek Zindanı ve Şeytan Kulesi.. Şeytan Kulesine çıkıp yanınıza bir okçu alırsanız o lvl lerde kulenin hemen hemen %30-40 ını kesebilirsiniz.. Hem çok güzel exp kazanırsınız hemde çok iyi para.. 59 Lvl e kadar bu şekilde devam edebilirsiniz.. 59 dan 61 lvl lere kadar ise Örümcek Zindanında büyük örümceklerde kasmalısınız.. 61 Lvl olduktan sonra Gerek Ejderha Tanrısı gerek 61 lvl Kalkanları ile defansınız bir hayli artacaktır.. Burdan sonra EP almanız yararınıza olacaktır.. 2. Kata çıkarsanız kısa sürede 65 lvl lere ulaşabilirsiniz.. Biraz zorlanacaksınızdır ama 65 lvl den sonra Partizanı elinize aldığınız taktirde artık kasmak sizin için çok kolay olacaktır.. 80 lvl e kadar 2. kat Sonlarında kasabilirsiniz.. Bu lvl den sonra kasmayı düşünen olursa Kızıl Ormanı deneyebilir.. Nasıl Para Kazanırım 25 lvl lere kadar düşürdüğünüz itemleri markete satarak pot paranızı çıkarabilirsiniz.. Bu lvl den kule döneminize kadar dolunay ve kırmızı demir pala düşürerek para kazanabilirsiniz.. 45 Lvl lere geldiğinizde yanınıza bir ninja veya sura alarak Ork Reisi kesip kutulardan para kazanabilirsiniz.. Alacağınız ninjanın zehir özelliği olması gereklidir.. Lvl 50 yi geçtikten sonra Kulede kasmak bir hayli kolaylaşacak ve Hırsızın Eldiveni kullanırsak çok büyük paralar kazanabilirsiniz.. 61 Lvl den sonra kuleye girmenizi önermem.. 2. katta Girişte kalkan vs. düşürerek çok daha iyi para kazanabilirsiniz.. 65 lvl den sonra Partizanı elinize alıp Dağda metin kırmayı deneyebilir yada 2-3 arkadaşınız ile 85 lvl metini kesip EJderha Tanrısı - Su perisi - Kutsamalarla para yapabilir kendinizde + basarak kullanabilirsiniz.. Kısacası zihinsel bir savaşçının pek para sıkıntısı olmaz.. Statülerim Nasıl Olmalı Zihinsel bir savaşçının atağı düşük olduğundan STR si yüksek olmalıdır ve kasarken daha rahat kasmanız açısından; 3 STR 1 VIT gitmenizi öneririm..Hp niz Yetersiz gelirse 5 STR 2 VIT veya 2 STR 1 VIT olarakda gelişim yapabilirsiniz.. Vıt ve Str dolduğu taktirde; Dex ve Int kalıyor.. Zihinsel savaşçının en zayıf noktası suralara karşı olduğundan INT vererek büyü savunmanızı arttırmanızı öneririm.. Dex zihinsel savaşçıda pek işe yaramıyor.. Masterlerim Nasıl Olmalı 1. Pvp Açısından 1.Güçlü Beden 2.Ruh Vurusu 3.Güçlü Vuruş 4.Şiddetli Vuruş ww.uydulife.tv
|
|||||||||
19.08.09, 21:25 | #3 | |||||||||
Üye Numarası: 109
Üyelik tarihi: 20.08.2008
Yaşım: 42
Mesajlar: 5.693
Konular: 4141
Rep Gücü : 32
Rep Puanı : 1000
Rep Seviyesi :
Level: 53 [] Paylaşım: 132 / 1324 |
2.Kasma Açısından
1.Güçlü Beden 2.Güçlü Vuruş 3.Ruh Vurusu 4.Şiddetli Vuruş Hepsini 17 de açmayı deneyin.. Gözlem Bandı veya Beceri Sıfırlama kağıdı kullanarak.. Eğer hepsini 17 de master açarsanız skill puanınızda büyük faydaları olacaktır.. Ayrıca zihinsel kitapları ucuz olduğundan her gün kitap okumayı deneyin.. GrandMaster açtığınız taktirde çok faydanıza olacaktır.. İtemlerim Nasıl Olmalı 1. Kılıç; Çift El silah kullanmalısıınz.. Kırmızı Demir Palayı öneririm.. Sizi 60 lvl e kadar idare edecektir.. 60 Dan sonra Aslan Katleden - 65 Den sonra Elektromanyetik Pala veya Partizan kullanın.. --Taş Seçimi; Savaşçıdan Koruyan Taş - Soğutma Taşı Savaşçıdan Koruyan Taş - Soğutma Taşı - Öldürücü Darbe Taşı Olması faydanızadır.. Bonus şansınız olursada Kritik _ Delici _ Güç ve Zehirleme öneririm.. 2.Zırh; Zırh konusu kendi seçiminize kalmış ama en yüksek defans vereni kullanmanız faydanıza olacaktır.. Taş Seçimi; Hız Taşı - Savunma Taşı Hız Taşı - Savunma Taşı - Korunma Taşı Olması faydanızadır.. Bonus şansınız olduğu taktirde HP - Büyü Hızı - Büyüye Karşı Dayanıklılık - Kılıç Savunması öneririm.. 3.Kask; Demir kask kullanın.. Lvl siz kask + basılsa dahi defansı yetersizdir..41 lvl kaskıda +7 ye basarken inci istediğinden dolayı en iyisi 21 lvl Demir Kaskıdır.. Aynı zamanda 9 a basması da çok zor değildir.. Bonus şansınız olursa; Zehirleme Değişimi - Hp Yükleme - Sp Yükleme - Ölümsüzlere Karşı Güç Bonusları işinize yarar.. 4.Ayakkabı; Kesinlikle Kritik Vuruş veya Hp bonuslu ayakkabı kullanın.. %10 kritikli bir ayakkabınız olduğu taktirde her durumda kullanın.. 5.Kalkan; Kalkan olarak 41 lvl e kadar +9 Savaş Kalkanı - 61 lvl e kadar +6 Siyah Yuvarlak kullanın.. 61 Lvl de ise +7 8 9 61 Lvl Kalkanı bulursanız çok faydanıza olacaktır.. Bonus şansınız olursa Bloklama Şansı veya Sersemletme Bağışıklığı oldukça işinize yarar. 6.Bilezik; Beyaz Altın veya Gümüş Bilezik öneririm.. Bonus olarak da Delici vuruş veya + Hp işinize yarayabilir.. 7.Küpe; Str nin size lazım olduğu için Abanoz Küpe kullanmalısınız.. Bonus şansınız olursada Kılıç _ çift el gibi savunmalar pvp lerde çok işinize yarar.. 8.Kolye Hp li veya Kritikli Kullanabilirsiniz.. Mümkünse 54 lvl kolyesi veya 42 lvl kolyasi olsun.. Kendi özellikleride size katkıda bulunacaktır.. Bunlara ilaven Kılıç Savunması - Çift El Savunması - Sersemletme şanslı takımlar yaparsanız yerine göre işinize yarar.. Pvp Lerde Zihinsel Gücü Öncelikle Savaşçılara karşı oldukça güçlüdür.. Kılıç Darbesi ile sersemleştirip o anki masterleri içinde kullanabileceği atak skillerinizi kullanın.. NoT:Güçlü Vuruşunda sersemletme şansı vardır..Bu nedenle 2. vuruşuzdan sonra kullanmanızda fayda vardır..Ayrıca skill in size gelmesinide engelliyebilir.. Suralara karşı oldukça güçsüzdür.. Büyü Savunması takımı yapmadığınız taktirde size 5 lvl yakın bir sura sizi kesebilir.. Ninjalara karşı bıçak veya ok savunması yaparsanız ninjalarlada hemen hemen eşdeğer güçtedir.. Genel Olarak Özet Hem kasarken kolay - hem pvp lerde gücü - hemde oyundan zevk almak istiyorsanız Zihinsel Savaşçı ile oynamanızı tavsiye ederim.. Ok Becerili Ninja Hakkında Tam Kılavuz Ok Becerili (Yaylı) Ninja kimdir? Okçu olaganüstü hasar vermeye kendini adamış ninjadır (suikastçidir). Bu hedefiniz çok uzakta iken size gerçek dışı gibi gelebilir fakat asıl olan şudur ki rakibe/düşmana ne kadar çok yaklaşırsanız bu oranda yüksek hasar verebilirsiniz. Okçular alışıldık bir sınıf degildirler. Bir okçuyu egitmek çok emek zaman ve sabır şsteyen bir iştir ve eger bu işe kendinizi adamaz iseniz kesinlikle iyi bir okçu ortaya çıkaramazsınız. Bir yaratıga bir ok ile vurabildiginiz sürece daha yavaş deneyim kazanacaksınız. Ve bir yaratıgı yenmenin tek yolu zehir ok yeteneginiizin gelistirilmesidir. Neden Okçu Ninjayı seçesiniz? Herşeyden önce oynamak için son derece eglenceli bir sınıftır. Yüksek hasarı verdigi için pvp için çok iyidir. Okçular bu oyun içinde en yüksek hasarı verebilen sınıftır. Ayrıca çok iyi bir destek sınıfıdır (savaşlar ve Lonca savaşlarında) çünkü lonca üyelerine veya takım üyelerine son derece etkili olarak yardımcı olabilecektir. Takım oluşturmak için çok aranan bir karakter türü olacaksınız çünkü bir çok yaratıgın aklını çelebilirsiniz ve o yaratıkları takıma çekebilirsiniz. Okçunun Becerileri Nelerdir? Tekrarlanan Atış: Bu beceri size hedefe dogru aynı anda bir çok ok atışı yapmanıza imkan verecektir. Belirtilen hasar tek bir ok ile yapabileceginiz hasar miktarı olmayıp tüm okların birlikte verecekleri hasara işarettir. Bu beceri pvp için iyidir ve büyük yaratıkları öldürmek için yararlıdır. Bu beceriyi kullanma aralıgı çok uzun degildir (15 saniye) dolayısıyla bu beceriyi sıkça kullanmanız söz konusu olabilecektir. Ateşli Ok: Okunuz ateşlenecek ve rakibe saplanacaktır. Vurulan rakip etrafında küçük bir etki alanı oluşturacak ve onu çevreleyen diger düşmanlar da oktan daha küçük derecede etkilenecektir. Bu büyü 180 derecelik bir alan açıgı için etkili olabilmektedir. Bu beceriyi kullanma aralıgı biraz daha fazladır (25 saniye) fakat buna degerdir. Zehirli Ok: Okunuz zehir ile vuracaktır ve etrafınızdaki rakipleri etkileyecektir. Bu ateşli oktan daha geniş bir alanı etkisi altına almaktadır fakat daha az hasara sebebiyet vermektedir. Bu büyünün en büyük özelligi düşmanı yere devirebilen tek yetenek oluşudur. Bu size iksir almak için zaman kazandırmaktadır. Bu beceriyi kullanma aralıgı ateşli ok ile aynıdır (25 saniye). Ok Yagmuru: Ok yagmuru birden fazla oku birden fazla düşman üzerine fırlatmaktır. Bu becerinin verdigi hasar oldukça büyüktür falkat maalesef kontrol edilebilir degildir. Farklı yaratık gruplarına bu yetenegi kullanarak ok fırlatabilirsiniz fakat yine de çok kısa bir süre içinde o grup yaratık tarafından kendinizi çevrelenmiş bulacaksınız. 1inci Seviyede 2 ok fırlatabileceksiniz. M5 Seviyesinde veya o civarda 7 ok fırlatabileceksiniz. Bu beceri çok kullanışlı olmamakla birlikte yine de yaratıkları kendinize veya grubunuza dogru çekmek için yararlıdır. Bu yetengi kullanabilme aralıgı diger yeteneklere oranla daha düşüktür. (12 saniye). Hafif Adım: Bu beceri size yürüme hızı ve güzel bir görüntü efekti saglamaktadır. Fakat bu becerinin puanları deger mi? Bu sorunun cevabı tamamen size kalmış çünkü hızlı koşmayı fazla hasara tercih etmeniz gerekecektir. Olagan Ok Becerili Ninja için Beceri Gelişimi Hafif adım dışındaki tüm becerilere birer puan verebilrisiniz. Tabi ki hafif adım becerisine de puan verebilirsiniz fakat bu kılavuzu hazırlayanın önerisi aksi yöndedir. Yaratık öldürme gelişimi: MAX (azami) ateşli ok ilk önce bununla inanılmaz derecede hasar verebilirsiniz. Azami zehirli ok ikinci sırada. Bunun amacı düşmanı şaşırtma becerinizin geliştirilmesi ile fazla hasar oluşumunu saglamaktır. Daha sonra azami tekrarlanan atış ve böylece bir yaratıgı hızlıca öldürme imkanına sahip olacaksınız. Ayrıca bu beceriyi pvp'de sıkça kullanabileceksiniz. Ateşli Ok > Zehirli Ok > Tekrarlanan Vuruş Pvp gelişimi: MAX ateşli ok ilk başta daha sonra tekrarlanan atış ve en sonunda da zehirli ok. Olaganüstü hasar verip tekrarlanan vuruş ile daha hızlı vuruş yapabileceksiniz. Zehirli ok 1 puanda dahi tutulabilir sadece düşmanı şaşırtmak için kullanılabilir (düşmanı zehirlemek çok da etkili bir yöntem olmayacak) ve onun yerine hafif adım becerisi seçilebilecektir. Bu yolla düşmanlarınızdan kaçabileceksiniz de. Ateşli Ok > Tekrarlanan Atış > Zehirli Ok/Hafif Adım Alternatif Gelişim: Bazı oyuncular karışık vuruş tekniklerini karıştırmak isteyebilirler. Eger bunu yapan olur ise bana PM ile ulaşsın gereken bilgileri bu kılavuza ekleriz. Olagan Ok Becerili Ninja için Stat Gelişimi Stat puanları hakkında kısa bilgi: STR: Hasarı yükseltmektedir yayınızla birlikte çalışmaktadır. DEX: Hem hasar hem de kaçma oranınızı yükseltmektedir. Bunlar da savunmanızı etkilemektedir CON: Savunmanızı ve yaşam puanlarınızı arttırmaktadır. INT: büyü puanlarınızı yükseltmektedir büyü hasarı ve büyü savunmayı yükseltmektedir. DR: Hasara dayanıklılık. Bu savunmayı etkilemektedir. Bunun hakkında çok fazla bilgi olmamasına ragmen vuruş yaptıgınız zaman hasarın düştügünü göreceksiniz. Fakat bu karakterinizin düşman saldırılarından kaçabilecek nitelikte kılmaz. max dex > max str > max con. İlk başlarda bu formülü kullanarak daha az hasar alacak ve yaşamak için biraz savunma kazanacaksınız. Çok fazla ölmeyeceksiniz fakat karşı tarafa da str basmaya başlamadan çok fazla hasar veremeyeceksiniz. Beceri hasarınız düzenli saldırılarda hasar yoklugunu kompanse edecektir. max str > max dex > max con. İnanılmaz hasar vereceksiniz başlangıçta bile! Fakat biraz dex verene kadar hiç savunmanız olmayacak. Bu bastıgınız dex de size sadece sınırlı bir savunma saglayacaktır. Bu gelişim türü ilgili oyuncunun pahalı ve yüksek + lı korunma eşyaları alabilecek kadar zengin olması halinde önerilmektedir. 2 dex / 1 con > dex maksimuma getirildikten sonra max str > str maksimuma getirildikten sonra max con. Bu en güvenli gelişim gibi görünmektedir. Başlarda çok fazla con'a ihtiyaç duymazsınız çünkü hasarınız büyük ölçüde zarar görecektir. Hasarınız dex'n azamiye getirilmesine kadar sınırlı olacaktır. 2 str / 1 con > str maksimuma getirildikten sonra max dex > dex maksimuma getirildikten sonra max con. Önceki gelişime oranla daha yüksek hasar. Başlarda con'a ihtiyaç duyulup duyulmadıgı konusunda ciddi tartışmalar söz konusudur. Bu klavuzu hazırlayana göre ilk başlarda con'a ihtiyaç yoktur çünkü azami dex gelişimi kullanıldıktan sonra yaşamda kalabilmek için bazı iksirlerin tüketilmesi gerekiyor. Fakat sonuçta + hayat puanları söz konusudur ve bu da saglık eksikligini gideriyor. Daha sonraki aşamalarda con bir zorunluluktur. Eşyalar/Donanım Donanımınız çok önemlidir. Özellikle pvp için. İlk başlarda donanımınızı +4 seviyesine gitirin bu genelde çok iş görür ve çok da fazla para gerektirmez. Daha sonraki aşamalarda ne kadar çok + eklerseniz ve ne kadar çok hayat puanı bonusu eklerseniz o kadar iyidir. Bir ok becerili ninja + str'ye +dex'e ihtiyaç duydugundan daha fazla ihtiyaç duymaktadır. Hasara ihtiyacınız vardır çünkü bu sizin en güçlü noktanızdır. Üstünde durmanız gereken eşyalar: * Abanoz küpe +7 veya daha fazla. Bunlar yüksek g ç ve yüksek saglıkla ihtiyaç duydugunuz eşyalardır. * Boynuz yayı +7 veya daha yüksek. * Hayat puanı bonusu olan silahlar. Bunlar savaşçının eşyaları kadar pahalı degildir. Bu silahları en azından +4 yapın. * Hasar becerisinin zamanını azaltan eşyalar. Bu becerinizi kullanmak için ne kadar az zaman aralıgı beklemek zorunda olursanız o kadar yüksek hasar verebilirsiniz. * Hız eşyaları. Bir ok becerili ninja için hız sıb derece önemlidir. Çünkü bu ninja bir avcıdır. aaaa ve +30 saldırı hızı olan oklar arasında çok büyük fark vardır. Saldırı hızı ne kadar düşük ise o kadar çok hasar verilmektedir. Bu hasar verme yeteneginizi etkileyecektir. Fakat eger saldırı hızında bonus bulursanız bunun da size zararı dokunmayacak.Yakın Dövüş Ninja Karakter Gelişimi (Tam Klavuz) Arkadaşlar bu konuda birçok defa konu açıldı kapatıldı. Ben sizler için ninjaları inceledim. Birçok ninja ustaları ile iletişime geçtim. En doğru bilgiyi tespit etmek için araştırmalarımı sadece ninja karakterine çektim. Sonuçta harika bir ninja karakterine sahip olmak isteyenler için muhteşem bilgiler buldum. Benim şimdi anlatacaklarıma harfi harfine uyarsanız gerçekten güzel bir karakteriniz olur. İlk önce statü puanlarına geçelim� 2 dex � 1 vit şenlinde gidin diyor herkes. Fakat ben bu taktiği yanlış buluyorum. Aslında stillini doğru fakat ezbere yönelişini yanlış buluyorum. Benim önerdiğim taktik şöyle: ilk önce 2 dex � 1 vit deneyin. Ve kendi seviyenizdeki canavarların yanına gidin. Kesmeye başlayın. Eyer hissedilebilecek bir şekilde can alıyorsa ve çok kırmızı iksir harcıyorsak vit eksik demektir. Biraz daha fazla vit basmanız gerekir. Fakat atak yapamıyorsanız hemen dex puanlarınızı biraz daha yükseltin derim. Bunu böyle sürdürün. Bir zaman sonra dex aaaa olacaktır. O zaman ise str puanlarımıza ufaktan başlamamız gerekir. 2 vit � 1 str gidin. Ezbere gitmek burada da hata yaratır. Fakat vit fazla beklemeye gelmez aaaa olmak ister biran önce. Sizde öyle yapın. Zaten dex ile vit aaaa derecesine gelince işiniz daha da kolaylaşıyor. Karakteriniz yenilmez bir ninjaya dönüşüyor. Tabi itemleriniz de burada çok önemli. İki önemli şeyi yani dex ve vit puanlarınızı aaaa yapınca sadece str verin. Sonrasını zaten getirirsiniz. Skill durumuna geçmeden önce skill master zamanından biraz bahsetmeliyim. Herkesin master zamanını hangi levelde olacağını bilmesi gerek. Hesaplaması aslında kolay. Aralarındaki örüntüyü bulmamız gerek. Master yapacağımız skille yoğunlaşarak diğerlerine sadece 1�er puan verdiğimiz zaman master zamanları şöyle olur: 1. Master: Max. 25 min. 22 levelleri arasında gerçekleşir. 2. Master: Max. 44 min. 38 levelleri arasında gerçekleşir. 3. Master: Max. 63 min. 54 levelleri arasında gerçekleşir. 4. Master: Max. 82 min. 70 levelleri arasında gerçekleşir. 5. Master: Max. 101 min. 86 levelleri arasında gerçekleşir. Master zamanını öğrendiğimize göre şimdi skill master sırasına geçelim� İlk önce hepsine 1�er puan verin. En iyi atak yapabileceğiniz skill 3 tane vardır. Bunlar; Bıçak çevirme Suikast ve Hızlı saldırıdır. Aslında ilk 2 master sırası önemli değildir çünkü 2 masterı kolayca açabiliriz. Tabi herkesin bir görüşü vardır. Bence ilk önce �Bıçak Çevirme� skilline yönelmemiz gerekir. Çünkü atak derecesi gerçekten çok büyüktür. Bazıları suikastı 1. master yapıyorlar çabuk doluyor diye. Şöyle düşünün hızlı ama küçük mü vurmak iyidir yoksa vurduğu yeri göçerten tipte atak yapmak mı iyidir? Bence ikincisi. Bunun için ilk önce Bıçak Çevirme master yapılmalıdır. 2. olarak suikastı master haline getirebilirsiniz. İlk başta da söylediğim gibi Bıçak çevirme Suikast ve Hızlı saldırı ilk önce master haline getirilecek 3 skilldir. Geriye sadece Hızlı saldırı kalıyor. Ve sizde onu master yapın. Sonra da sırasıyla zehirli bulut ve kamuflaja yönelebilirsiniz. Çoğu istatistikleri öğrendiğimize göre şimdide silah ve item seçimlerine geçelim. Herkesin dilinde şu soru var; �Bıçak mı? Kılıç mı? � Ve herkes fark etmez diyor. Ben size şöyle açıklamak isterim: bıçaklar kılıçlara göre 2-3 kat daha hızlıdır. Bunun için ninjalar bıçak kullanırsa daha karlı olurlar. İlk 30 levele kadar kılıç kullana bilirler. Çünkü 30 levele kadar fazla etkileri yoktur ninjaların. Fakat 30 levelden sonra kesinlikle bir siyah yaprak hançer almalıdırlar. Birde içinde savaşçıdan koruyan taş ve ölümcül darbe taşı varsa yüksek levellere kadar bu silahı kullanabilir. Peki ne zaman bu silahı bırakacağız? Diye soranlar için hemen cevap vereyim. Bakın iki silahı yan yana getirin. Bir siyah yaprak hançer ve birde ondan yüksek level olan silah. Bir ona bakı bir de ona. Diğer silah siyah yaprak hançerin atağını özelliklerini vs. vs. 2-3 kat geçiyorsa demek ki siyah yaprak hançerin ömrü bitmiştir. Hemen diğer silaha yönelin. Fakat benim tavsiyem siyah yaprak hançeri kolay kolay bırakmayın. Diğer itemlere gelecek olursak biliyorsunuz ki ninja için dex çok önemli dex demek el becerisi çeviklik demektir. Sizce bulabildiğiniz kadar çeviklik veren itemler ve eşyalar giymeye çalışın. Master Grand master (klavuz) Beceriler (Skill) ve beceri seviyeleri Master ve Grand Master Klavuzu Her Karakterin seçebileceği 2 sınıf becerileri vardır. Becerilerinizi lvl 5 olduktan sonra Öğretmenler vasıtası ile açtırabilir sınıfınızı seçebilirsiniz. Her beceriniz 3 seviyeden oluşur Başlangıç ------> Master -------> Grandmaster Başlangıç becerileri her level atladıgınızda gelen 1 skill puanı verilerek geliştirilir Master beceriler Beceri Kitabı Okuyarak Geliştirilir Grand Master Becerileri farklı bir beceri kitabı okuyarak geliştirilir Skiller 17-20 arası master seviyesine ulaşır. Kaçta master seviyesine ulaşacağı tamamen rastlansaldır. Master Olduktan sonra ise ancak kitap okuyarak Grand Master seviyesine çıkartılabilir. Bir üst seviyeye çıkmak için mevcut M seviyesi kadar kitap okumak gereklidir.M2 ise 2 kitapta M3 M5 ise 5 kitapta M6 olur gibi. Grand masterin açılma sayısı ise 7-10 arasındadır. Tam olarak kitap sayıları şöyledir. M1 den M2 ye --> 1 kitap M2 den M3 e ---> 2 kitap M3 den M4 e ---> 3 kitap M4 den M5 e ---> 4 kitap M5 den M6 ye --> 5 kitap M6 dan M7 ye --> 6 kitap M7 den M8 e ---> 7 kitap (GMaster olabilir) M8 den M9 a ---> 8 kitap (GMaster olabilir) M9 dan M10 a --> 9 kitap (GMaster olur.) Burada verilen kitap sayısı başarılı okumanız gereken kitap sayılarıdır. "çalışmadı" mesajı gelen kitaplar bu sayıya dahil edilmez. Master olmuş olan becerinizin kitabının adı master hali ile değil başlangıç hali ile isimlendirilir. şöyle ki; Hava kılıcı becerisini master yapıp Manevi kılıç becerisini açmış olan savaşçı manevi kılıç beceri kitabını değil hava kılıcı beceri kitabını okumalıdır. Tüm Karakterlerin Becerileri : ______________________________ __________ Savaşçı Karakteri Becerileri: Bedensel Savaş Becerileri Başlangıç ------> Master -------> Grandmaster 3 yönlü kesme---> 3 lü kesme----> 3e ayırma Öfke------------> Korkunç Öfke--> Çılgınlık Hamle-----------> Mermi Hamlesi-> Güçlü Saldırı Kılıç Çevirmek--> Kılıç Dansı---> Siklon Hava Kılıcı-----> Manevi Kılıç--> Hayalet Kılıç Zihinsel Savaş Becerileri Başlangıç ------> Master ----------> Grandmaster Ruh Vuruşu------> Şok Dalgası------> Tsunami Saldırısı Güçlü Vuruş-----> Aslan Vuruş------> Rhino Vuruşu Kılıç Darbesi---> Kılıç Yıldırımı--> Kılıç Fırlatmak Şiddetli Vuruş--> Kaplan Vuruşu----> Ejderha Vuruşu Güçlü Beden-----> Demir Beden------> Çelik Beden ______________________________ __________ Sura Karakteri Becerileri: Büyülü Silah Becerilerii Başlangıç --------> Master ----------------> Grandmaster Parmak Darbesi----> Yanan Parmak Darbesi---> Parmak Patlaması Büyülü Keskinlik--> Büyülü Kılıç-----------> Hayalet Kılıç Büyülü Zırh-------> Gücü Arttırılmış Zırh--> Karanlı ın Zırhı Ejderha Dönüşü----> Kasırga Dönüşü---------> Hortum Dehşet------------> Büyük Korku------------> Terör Büyü Çözmek-------> Güçlü Antibüyü---------> Antibüyü Saldırısı Kara Büyü Becerileri Başlangıç -------> Master ------------> Grandmaster Karanlık Vuruş---> Hayalet Vuruş------> Karanlık patlama Ateş Hayaleti----> Ateş Dizisi--------> Alev Patlaması Hayalet Vuruş----> Ruh Vuruşu---------> Aniden Vahşice Saldırı Ateş Vuruş-------> Yanan Vuruş--------> Ateş Patlaması Karanlık Koruma--> Karanlık İnce Zar--> Karanlıklar Lordunun Koruması Karanlık Küre----> Karanlık Top-------> Karanlık Yuvar ______________________________ __________ Ninja Karakteri Becerileri: Bıçak Becerileri Başlangıç -----> Master --------------> Grandmaster Suikast--------> Gizli Saldırı--------> Gizli Suikast Bıçak Çevirme--> Dönen Bıçak----------> Danseden Bıçak Zehirli Bulut--> Öldürücü Bulut-------> Katil Bulut Hızlı Saldırı--> Beden Yer Degistirme-> Ölüm Saldırısı Kamuflaj-------> Sessiz Yürüyüş-------> Saklanma Ok Becerileri Başlangıç --------> Master ----------> Grandmaster Tekrarlanan Atış--> Çoklu Atış-------> Güçlü Atış Ateşli Ok---------> Yanan Ok---------> Alevli Ok Zehirli Ok--------> Toksik Ok--------> Ölümcül Ok Ok Ya muru--------> Dinamik Ok-------> Ok Şovu Hafif Adım--------> Rüzgar Yürüyüşü--> Tanrı Yürüyüşü ______________________________ __________ Şaman Karakteri Becerileri: Ejderha Gücü Becerileri Başlangıç --------> Master ------------> Grandmaster Uçan Tılsım-------> Kaplan Kagıdı Atma-> Kaplan Kagıdı Atma Ejderha Kükremesi-> Ejderha Çıglıgı----> Ejderha Bağırması Yansıtma----------> Yansıtan Su--------> Kristal Ayna Ejderha Atışı-----> Ejderha Saldırısı--> Ejderha İsyanı Kutsama-----------> Cennet-------------> Ejderha Ejderha Yardımı---> Ejderha Yardımı----> Ejderha Yardımı İyileştirme Becerileri Başlangıç ------> Master -----------> Grandmaster Şimşek Atmak----> Şimşek Fırlatmak--> Şimşek Atmak Şimşek Pençesi--> Şimşek Yumrugu----> Gök Gürültüsü Yumrugu Hız-------------> Çabukluk----------> Rüzgar Hızı Şimşek Ça ırmak-> Şimşek Oluşturmak-> Gök Gürültüsü Saldırısı İyileştirme-----> Heal--------------> Aydınlanma Yardımı Yüksek Saldırı--> Yüksek Saldırı----> Yüksek Saldırı Son zamanlarda fazla çok konuşulan şeytan kulesi klavuzunu paylaşmak istedim 1.Kat Dayanıklılık Metinin kesip 2. kata çıkıyoruz 2.Kat 2.kattaki butun mobları temizliyoruz 3. kata geçiyoruz 3.kat Bütün mobları kesip şeytan kralı(boss)u kesiyoruz 4.kat Önümze cikan seytan metinini kesiyoruz ve 5 kata çıkıyoruz 5.kat 15 dakika içinde 8 adet metin arasından doğru metini parcalayıp 6. kata geçiyoruz 6.kat Üstümüze gelen çirkin şeytanlardan düşecek olan anahtarlar ile doğru muhürü bulup anahtarları kullanıp açıyoruz ve bizi seytan kulesi demircisine yolluyor demirci ile konuştuktan sonra en az 75. lvl ve üstünün bir üst kata çıkmasına izin veriyor Partydeki herkesin seviyesinin uygun olması gerekiyor yoksa sizi 7. kata yollamıyor Gelelim merak edilen konuya 7.kat Metin taşlarını kırıp Elit Hayalet Kulesi haritasını bulumalıyız.Taşlardan çıkan Bilinmeyen Eski kutuyu kırıp içinden çıkan Elit Hayalet Kulesi haritasını bulmalıyız yalnız oyun buradada bize yardım etmiyor.Kutulardan çıkıcak olan 4 haritadan 3 tanesi sahte Doğru haritayı bulup sağ tıkladığımızda bizi bir üst kata çıkartıcak� Önemli: Haritaya tıklamadan önce Bütün party üyelerinin hazır olmasını bekleyin ardından sizi 8.kata yolluyor ancak Hepiniz Büyük savasa hazır olmalısınız 8.Kat Mobları öldürün ve Elite Conseal Şeytan Anahtarını bulun yine her zmanki gibi sahte anahtarlar mevcut bu size yardımcı olmayacaktır.Doğru anahtarı buldugunuzda odanın sonuna doğru koşmaya başalayın ve anahtar ile anıt tasına tıklatın.Ve doğru anahtar bulundugunda oyun sizi son ve önemli odaya atıcak 9.Kat Azrail ile final savasına hazır olun.Azraili arayın ve ataklarınızı sadece onun üstüne yoğunlaştırın. Azrail öldüğü anda diğer canavarlar ortadan kaybolacaktır.Azrailin kutusundan şans faktörüne bağşlı olarak 90 ve 85 lvl metinin verdiği silah ve zirhların yanında 66 lvl sura ninja shaman ve savasçı zırhı çıkabilir (50% ihtimalle 66 lvl ve üstü item ve 50% ihtimalle 65 lvl ve altı item çıkabilir) ww.uydulife.tv
|
|||||||||
Bookmarks |
Etiketler |
metin2 hakkında herşey !! |
Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
|
|