..:: BİLGİ VADİSİ ::.. BİLGİ VADİSİ RSS   TWİTTER   BİLGİ VADİSİ FORUM FACE GRUBU  

Anasayfa Kimler Çevrimiçi Bugünkü Mesajlar Forumları Okundu Kabul Et
Geri git   ..:: BİLGİ VADİSİ ::.. > BİLGİSAYAR & İNTERNET BÖLÜMÜ > BİLGİSAYAR GENEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
Google

BİLGİSAYAR GENEL EĞİTİM BÖLÜMÜ Bilgisayar hakkında merak ettiğiniz her şeyi ve püf noktaları burada bulabilirsiniz

   

 
Konu Bilgileri
Konu Başlığı
Rules of Play - Game Design Fundamentals
Konudaki Cevap Sayısı
0
Şuan Bu Konuyu Görüntüleyenler
 
Görüntülenme Sayısı
95

Yeni Konu aç Cevapla
 
Seçenekler Stil
Eski 03.07.23, 05:25   #1
jockers
 
jockers - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Kullanıcı Bilgileri
 
Üye Numarası: 17635
Üyelik tarihi: 23.04.2018
Mesajlar: 12.651
Konular: 12651
Rep Bilgisi
Rep Gücü : 19
Rep Puanı : 10
Rep Seviyesi : jockers is on a distinguished road
Aktivite
Level: 70 [♥ Bé-Yêu ♥♥ Bé-Yêu ♥♥ Bé-Yêu ♥♥ Bé-Yêu ♥♥ Bé-Yêu ♥]
Paylaşım: 862 / 1725
Güç: 4217 / 33601
Tecrübe: 2%

İletişim
Standart Rules of Play - Game Design Fundamentals




epub | 6.99 MB | English | Isbn:0262240459 | Author: Katie Salen Tekinbas, Eric Zimmerman | Year: 2003

Description:

Alıntı:
An impassioned look at games and game design that offers the most ambitious framework for understanding them to date. As pop culture, games are as important as film or television-but game design has yet to develop a theoretical framework or critical vocabulary. In Rules of Play Katie Salen and Eric Zimmerman present a much-needed primer for this emerging field. They offer a unified model for looking at all kinds of games, from board games and sports to computer and video games. As active participants in game culture, the authors have written Rules of Play as a catalyst for innovation, filled with new concepts, strategies, and methodologies for creating and understanding games. Building an aesthetics of interactive systems, Salen and Zimmerman define core concepts like "play," "design," and "interactivity." They look at games through a series of eighteen "game design schemas," or conceptual frameworks, including games as systems of emergence and information, as contexts for social play, as a storytelling medium, and as sites of cultural resistance. Written for game scholars, game developers, and interactive designers, Rules of Play is a textbook, reference book, and theoretical guide. It is the first comprehensive attempt to establish a solid theoretical framework for the emerging discipline of game design.
Category:Game Design, Games, Nonfiction, Design, Gaming, Video Games, Research



Rules of Play - Game Design Fundamentals.rar
Kod:
https://rapidgator.net/file/c86d4f86b896da6c66fdfcb418f52fc9/Rules.of.Play.-.Game.Design.Fundamentals.rar

Rules of Play - Game Design Fundamentals.rar
Kod:
https://fikper.com/oJtmFTFtOL/Rules.of.Play.-.Game.Design.Fundamentals.rar.html
ww.uydulife.tv
jockers isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Yeni Konu aç Cevapla

Bookmarks


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 

Yetkileriniz
Yeni Mesaj yazma yetkiniz Aktif değil dir.
Mesajlara Cevap verme yetkiniz aktif değil dir.
Eklenti ekleme yetkiniz Aktif değil dir.
Kendi Mesajınızı değiştirme yetkiniz Aktif değildir dir.

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-KodlarıKapalı

Gitmek istediğiniz klasörü seçiniz


Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, vBulletin Solutions, Inc.
Dizayn ve Kurulum : Makinist
Forum SEO by Zoints

E-Marine Education | Vbulletin | Tosfed |
www.bilgivadisi.biz   www.bilgivadisi.biz