..:: BİLGİ VADİSİ ::.. BİLGİ VADİSİ RSS   TWİTTER   BİLGİ VADİSİ FORUM FACE GRUBU  

Anasayfa Kimler Çevrimiçi Bugünkü Mesajlar Forumları Okundu Kabul Et
Geri git   ..:: BİLGİ VADİSİ ::.. > BİLGİSAYAR & İNTERNET BÖLÜMÜ > BİLGİSAYAR GENEL EĞİTİM BÖLÜMÜ
Google

BİLGİSAYAR GENEL EĞİTİM BÖLÜMÜ Bilgisayar hakkında merak ettiğiniz her şeyi ve püf noktaları burada bulabilirsiniz

   

 
Konu Bilgileri
Konu Başlığı
Expanding the Canon - Black Composers in the Music Theory Classroom
Konudaki Cevap Sayısı
0
Şuan Bu Konuyu Görüntüleyenler
 
Görüntülenme Sayısı
15

 
 
Seçenekler Stil
Eski 26.12.22, 22:39   #1
jockers
 
jockers - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Kullanıcı Bilgileri
 
Üye Numarası: 17635
Üyelik tarihi: 23.04.2018
Mesajlar: 12.651
Konular: 12651
Rep Bilgisi
Rep Gücü : 19
Rep Puanı : 10
Rep Seviyesi : jockers is on a distinguished road
Aktivite
Level: 70 [♥ Bé-Yêu ♥♥ Bé-Yêu ♥♥ Bé-Yêu ♥♥ Bé-Yêu ♥♥ Bé-Yêu ♥]
Paylaşım: 862 / 1725
Güç: 4217 / 32439
Tecrübe: 2%

İletişim
Standart Expanding the Canon - Black Composers in the Music Theory Classroom




pdf | 9.43 MB | English | Isbn:‎ B0BNMRSG6N | Author: Melissa Hoag | Year: 2022

Description:
Alıntı:
Directly addressing the underrepresentation of Black composers in core music curricula, Expanding the Canon: Black Composers in the Music Theory Classroom aims to both demonstrate why diversification is badly needed and help faculty expand their teaching with practical, classroom-oriented lesson plans that focus on teaching music theory with music by Black composers.

This collection of 21 chapters is loosely arranged to resemble a typical music theory curriculum, with topics progressing from basic to advanced and moving from fundamentals, diatonic harmony, and chromatic harmony to form, popular music, and music of the twentieth and twenty-first centuries. Some chapters focus on segments of the traditional music theory sequence, while others consider a single style or composer. Contributors address both methods to incorporate the music of Black composers into familiar topics, and ways to rethink and expand the purview of the music theory curriculum. A foreword by Philip Ewell and an introductory narrative by Teresa L. Reed describing her experiences as an African American student of music set the volume in wider context.

Incorporating a wide range of examples by composers across classical, jazz, and popular genres, this book helps bring the rich and varied body of music by Black composers into the core of music theory pedagogy and offers a vital resource for all faculty teaching music theory and analysis.


Kod:
https://rapidgator.net/file/c3cc527a6b8c0812c107f6af9562cd43/
Kod:
https://1dl.net/smvtpr9g6fhm
ww.uydulife.tv
jockers isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
 

Bookmarks


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 

Yetkileriniz
Yeni Mesaj yazma yetkiniz Aktif değil dir.
Mesajlara Cevap verme yetkiniz aktif değil dir.
Eklenti ekleme yetkiniz Aktif değil dir.
Kendi Mesajınızı değiştirme yetkiniz Aktif değildir dir.

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-KodlarıKapalı

Gitmek istediğiniz klasörü seçiniz


Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, vBulletin Solutions, Inc.
Dizayn ve Kurulum : Makinist
Forum SEO by Zoints

E-Marine Education | Vbulletin | Tosfed |
www.bilgivadisi.biz   www.bilgivadisi.biz