..:: BİLGİ VADİSİ ::.. BİLGİ VADİSİ RSS   TWİTTER   BİLGİ VADİSİ FORUM FACE GRUBU  

Anasayfa Kimler Çevrimiçi Bugünkü Mesajlar Forumları Okundu Kabul Et
Geri git   ..:: BİLGİ VADİSİ ::.. > BİLGİSAYAR & İNTERNET BÖLÜMÜ > BİLGİSAYAR PROGRAMLARI > Grafik & Resim & Çizim
Google

   

 
Konu Bilgileri
Konu Başlığı
3ds Max İle Yastık Modelleme
Konudaki Cevap Sayısı
0
Şuan Bu Konuyu Görüntüleyenler
 
Görüntülenme Sayısı
1827

Yeni Konu aç Cevapla
 
Seçenekler Stil
Eski 18.07.11, 10:26   #1
crazyossie
 
crazyossie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Kullanıcı Bilgileri
 
Üye Numarası: 109
Üyelik tarihi: 20.08.2008
Yaşım: 42
Mesajlar: 5.693
Konular: 4141
Rep Bilgisi
Rep Gücü : 32
Rep Puanı : 1000
Rep Seviyesi : crazyossie has much to be proud ofcrazyossie has much to be proud ofcrazyossie has much to be proud ofcrazyossie has much to be proud ofcrazyossie has much to be proud ofcrazyossie has much to be proud ofcrazyossie has much to be proud ofcrazyossie has much to be proud of
Aktivite
Level: 53 [♥ Bé-Yêu ♥♥ Bé-Yêu ♥♥ Bé-Yêu ♥♥ Bé-Yêu ♥♥ Bé-Yêu ♥]
Paylaşım: 132 / 1324
Güç: 1897 / 63215
Tecrübe: 96%

İletişim
Standart 3ds Max İle Yastık Modelleme

3ds Max İle Yastık Modelleme
Yastık modelleme -3ds max de Yastık modelleme -3ds maxde Yastık modelleme -3ds max dersleri - 3d maxde Yastık modelleme - 3ds maxde Yastık modelleme - 3ds max resimli ders anlatımları - 3ds max dersleri -3d max dersleri



Line ile yastığımızın bir yüzeyini oluşturuyoruz. Daha sonra spline mod da arka yüzeyi için aynısını kopyalıyoruz.



Garment maker modifier i uyguluyoruz ve panel menüsünden yastık yüzeylerini önlü arkalı yerleştiriyoruz.



Yastığımızın şeklini oluşturması için bir sphere oluşturuyoruz ve yüzeyleri sphere in iki tarafına yerleştiriyoruz.



Karşılıklı olan edgeleri birbirine creat seam ile bağlıyoruz.





Cloth Modifier i uyguluyoruz. Object propertiess kısmından dan line ile oluşturduğumuz yastık yüzeyini cloth olarak belirliyoruz ve kumaş seçeneklerinden defult olanı seçiyoruz (istenilen kumaş türüne Gore seçim yapılabilir).





Add Object (soldaki resim) den sphere imizide Collision object (Etki verecek olan obje) olarak belirliyoruz.



Gravity (Yer çekimi) yi kapatıyoruz.

Smulate Local ile simülasyon işlemini başlatıyoruz.



istediğimiz şekli aldığını düşündüğümüz zaman smulate local e tekrar tıklayarak durduruyoruz.



Sonuç olarak resimdeki şekilde bir sonuç elde etmemiz gerekiyor. Burada verilmiş olan örnek ile çeşitli kumaş simülasyon ları hazırlanabilir.



ww.uydulife.tv
crazyossie isimli Üye şimdilik offline konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Yeni Konu aç Cevapla

Bookmarks

Etiketler
3ds max İle yastık modelleme


Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir)
 
Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Yeni Mesaj yazma yetkiniz Aktif değil dir.
Mesajlara Cevap verme yetkiniz aktif değil dir.
Eklenti ekleme yetkiniz Aktif değil dir.
Kendi Mesajınızı değiştirme yetkiniz Aktif değildir dir.

BB code is Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-KodlarıKapalı

Gitmek istediğiniz klasörü seçiniz


Powered by vBulletin® Version 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, vBulletin Solutions, Inc.
Dizayn ve Kurulum : Makinist
Forum SEO by Zoints

E-Marine Education | Vbulletin | Tosfed |
www.bilgivadisi.biz   www.bilgivadisi.biz